Real Time Analytics

Livet På En Kant

Söka jobb!

Publicerad 2014-04-08 13:28:10 i Vanlig vardag,

På något sätt börjar det kännas verkligt. Jag ska sätta mig och skicka min första ansökan nu. Jobbansökan alltså. Det är den för mitt norska sommarjobb. När jag jobbat där under sommaren vet jag inte var jag ska ta vägen. Jag har ringt på ett antal stall här i närheten och skulle väl titta på några. Jag tror att det löser sig på något bra sätt.

Hästarna står hos en vän och jag har fixat motionering för alla under tiden jag är borta. Jag tror att allt löser sig på bästa sätt. Det känns ju som att det är dags. Jag vet att det även finns en större anläggning som kommer att finnas för uthyrning. Där får man dessutom "ärva" alla kunder. Allt löser sig ska ni se. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela