Real Time Analytics

Livet På En Kant

Skriva en e-bok?

Publicerad 2014-04-14 06:29:00 i Hästägarnas bästa spartips,

Jag har stora planer på att skriva en e-bok om hur man tjänar ihop extra-pengar i ett stall. Jag tror att den kan bli bra. Min stora fördel och talang här i livet är ju att jag kan skriva så att alla förstår. Min text och svenska är väldigt simpel och lättförstådd. Jag har också en talang i att vara pedagogisk.
 
Nu ska jag bara göra en bra plan. Jag hoppas att boken ska vara färdig till ännu nästa helg. Det skulle vara toppen.
Boken ska bli av och jag ska sälja den. VIll man tjäna pengar kanske man måste investera i kunskap ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela