Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjukligt trött!

Publicerad 2014-04-01 14:27:57 i Vanlig vardag,

Jag känner mig sjukligt trött och det är jag nog också. Jag funderade på det idag och jag har nog någon infektion i kroppen. I flera dagar har jag frusit som en tok och nu har jag blivit galet trött. Jaja, hästarna kallar ändå. Det är bara att ta sig ner till stallet och fixa. Idag är det tack och lov bara 4 hästar att fixa med. Först tänkte jag att det var den femte jag har under några veckor som slagit ut mig, men nu när jag tänker efter har jag nog en infektion i kroppen.
Imorgon blir det iaf vila från vanliga jobbet. Istället blir det till att packa 16 säckar exkluxivt hästbajs. Försäljningen går verkligen bra. Det här är ju merförsäljningen från i helgen. Jag hoppas på fler beställningar som ska köras på lördag.
 
Det som är bra just nu är att jag iaf motionerade 3 av 4 hästar i morse så det är bara lite stallarbete som väntar nere i stallet nu. På eftermiddagen satt jag och tittade på lite möjligheter att åka och träna med Ante. För er som inte vet så har ju våran gräsbana blivit helt förstörd och har man öht någon hjärna går man inte ut där. Det här ställer till en massa problem och är en av anledningarna till att jag tittat på annat stall. Träningsmöjligheterna är verkligen 0 nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela