Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kontakt med mäklaren -check!

Publicerad 2014-04-07 17:42:03 i Vanlig vardag,

Det här gick nästan lite för fort för min hjärna. Jag är typ livrädd även för att lyckas. Om jag ska vara ärlig är det lättare mentalt att misslyckas när det kommer till vad jag tänkt göra nu. Det här är så sjukt galet att det bara är ett fåtal människor som öht vågar tänka tanken.
För att ni ska få en liten hint om vad det är jag pysslar med ska jag dela med mig av en bild. Det här är stallet och jag vill samtidigt poängtera att det är det enda som är fint i dagsläget. Resten har stort renoveringsbehov.



Förstår ni att man blir lite sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela