Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är rädd, men det är normalt!

Publicerad 2014-04-05 19:23:16 i Vanlig vardag,

Ni anar inte hur rädd jag är för att lämna in uppsägningen av stallet. Jag tror att det är naturligt. Alla människor är rädda för förändring. För mig innebär ju också uppsägningen att det inte finns någon återvändo. Då är jag på väg, vidare i livet. Det kanske är dags nu. Tidigare har jag aldrig varit mentalt redo. Nu är jag starkare som person. Dessutom har jag innan sett det som en omöjlighet. Nu har jag ju sett en öppning, en lösning på det som innan tett sig som problemet.
Jag är bara så jävla rädd. Jag kommer dessutom sakna alla galna och roliga kvällar och nätter som varit i stallet, men allt har sin tid och plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela