Real Time Analytics

Livet På En Kant

För snäll för mitt eget bäst

Publicerad 2014-04-26 08:21:58 i Vanlig vardag,

Jag är egentligen för snäll för mitt eget bästa. Jag insåg det igår. Varför ha dåligt samvete? Ja, jag vet inte. Det kanske är en bit jag måste jobba med. Just fallet igår var nog det att jag inte anser att djur ska lida för människors dumhet. Nåväl. Idag känns det bättre. Det var iofs inte det jag precis nämnde. Jag är inte heller den person som tror på hämnd eller att lura folk. Hur jävla dum den andra personen än må ha varit. Jaja, nu är det överstökat.
 
Jag har faktiskt utökat jobbletandet i Norge. Just nu ser det dock ut som att jag kommer att behöva klona mig alternativa multitaska big time under sommaren.Varför är jag sådan här? Varför kan jag inte bara vara Svensson?
Det kanske är för att ni ska ha något att läsa om.
Nu blir det iaf stallet. Idag är det fint väder igen och jag hoppas att L kommer med glasspraliner så vi kan sitta ute i solen och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela