Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det nya helvetet!

Publicerad 2014-04-24 14:03:47 i Vanlig vardag,

Det här var typ det värsta jag har varit med om. Jag har faktiskt aldrig upplevt något liknande. Det är till och med så att jag inte ens vill gå utanför dörren något mer idag. Jävla skit att jag måste. =(

Jag har drabbats av någon jävla pollen allergi. Det suger!!!! Jag har svårt att andas och hjärtat slår som om jag skulle sprungit maraton fast jag knappt rört mig. Jag ser inte fram emot att ner till stallet och mocka.

Tacksamt tar jag emot alla tips för lindring av denna fruktansvärda åkomma. Jag funderar seriöst på att gå och skaffa munskydd. Tack och lov är det bättre kvällstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela