Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens arbete

Publicerad 2014-04-09 11:21:48 i Vanlig vardag,

Jag har verkligen spenderat många timmar med research de senaste dagarna. Nu har jag iaf hittat stället jag ska söka jobb på under sommaren. Det kommer att bli så bra. Mycket research blev det. Nu ska jag bara få två referenser sedan ska jag tuta och köra med ansökningarna. Jag har ett jobb jag ska söka där det är 40 platser och sedan hittade jag ett på Blocket som verkar bra. Det hittade jag efter min lilla research.
 
Det känns verkligen som att jag tror på det här nu. Idag blir det dock långpass på mitt vanliga jobb just nu. Jag ska börja jobba redan kl 13 mot vanlig efter kl 16. Dessutom är det grisväder så man håller på att frysa ihjäl och blir blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela