Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stallet börjar bli riktigt fint nu

Publicerad 2013-09-04 10:52:34 i Vanlig vardag,

Det känns som att stallet börjar ta lite form nu. Kommer ni ihåg hur det såg ut när jag flyttade in för 1,5 år sedan?
Här är inlägget: http://livetpaenkant.blogg.se/2011/november/sa-nu-kommer-bilderna-pa-stallet.html
Sista frågan i inlägget var: Vad tror ni? Har jag tagit mig vatten över huvudet?
Idag känns det på något sätt som att jag trots diverse motgångar ibland ändå har klarat det med glans. Min inställning redan från början var ju: Det är inte vi har det, det är hur vi tar det. =)

Första bilden är tagen precis utanför stallet och hur det ser ut när man tittar in.
 
Den här bilden är taget lite längre in i första delen. Titta på de båda fönstren. Det till vänster är lite målat med vitt invändigt medan det till höger har någon grå färg och mest smuts. 
 
Den här bilden är tagen från det att man tittar in från första delen till andra delen. Det är en liten höjdskillnad mellan delarna därav att det ser lite högt ut.
 
Den här bilden tycker jag är intressant. Se skillnaden på hur det ser ut där det är målat vitt på balkarna i taket och hur det ser ut där de är svarta. Rätt stor skillnad va? Tänk att så lite kan göra så mycket.
 
 
I den här boxen ska Hoppan få bo. Idag ska jag köra lite skräp så hon kan flytta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela