Real Time Analytics

Livet På En Kant

Solvalla made it!

Publicerad 2013-09-29 07:58:34 i Vanlig vardag,

Nu ska jag byta jobb. Vill inte jobba på ett ställe där det sitter en massa kärringar som ska snacka skit i lunchrummet. Det får vara nog. Jag jobbade på ett sådant jobb i Enköping och det var hemskt. Jag ska prata med denna som raggade på mig igår för han har kontakter inom det jag önskar jobba med. Det är så mycket roligare på de ställena än att jobba med ett gäng bittra kärringar.
 
Nej, nu blir det ändring. Ett steg i rätt rikting. Det här kan dessutom leda till att jag lyckas skrapa ihop mitt sparkapital inför den kommande flytten. Allt löser sig alltid på bästa sätt.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2013-09-29 08:11:03

Man kommer som inte ifrån sånt.. där kärringar jobbar, eller vistas för den delen, förekommer det skitsnack och backstabbing. Man får bita ihop eller ryta ifrån helt enkelt. Tyvärr.. =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela