Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om sanningen ska fram

Publicerad 2013-09-01 11:38:21 i Vanlig vardag,

Jag är så klantig på vissa plan. Jag måste bli bättre på att ta hand om mig själv. Varje gång jag ska beställa nya näringsdrycker gör jag det lite för sent. Kroppen tar lite stryk av det och det är inget bra.
 
Jag har jobbat röven av mig under juli och augusti och inte haft en enda helg ledig. Det sliter. När det sedan kommer till att göra stallet färdigt står man där ändå själv i slutändan. Räkna sedan med negativa kommentarer och gnäll. Det ingår i paketet med stallmänniskor. Ingenting duger någonsin. Allt är dåligt. Även om du gjort ditt yttersta kan du räkna med att det inte duger. Om jag är less? Count on it....
 
Jag har dessutom jobbat gratis för andra. En person tog tillfället i akt och såg sin chans att tjäna pengar på mitt gratisarbete. Jävla fitta vill jag bara säga. Du kan dra åt helvete. Att arbeta gratis innebär att man är en slav om andra ska tjäna pengar på det och anser du att jag ska vara din slav? Nej, just det. Du är en jävla fitta. Face it!
 
Ibland har man lust att skriva att hela världen kan dra åt helvete, men så är det inte heller.  Det är bara ett fåtal som ska dra åt helvete och fortsättningsvis kommer jag att säga det rakt ut i era ansikten, om ni ens lyckas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela