Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu blir det jobb för hela slanten

Publicerad 2013-09-14 07:04:49 i Vanlig vardag,

Idag är det jobb från tidiga morgonen till sena kvällen. Jag tackade ja till lite extra då jag kände att jag behövde pengarna. Om ni inte har noterat detaljen var igår första dagen jag jobbat i september, och jag hade ju INTE haft semester=inga pengar. Haha!
Nu blir det till att jobba istället. =)
Jag hinner hem mitt på dagen och ta hand om stallet och har fixat bort båda fodringarna. Hinner säkert skriva något under dagen för jag jobbar som speedy gonzalez och igår jobbade jag in 80 min av 5 h totalt arbete. Den ni! Speedy Gonzalez heter det och fatta att en person kallade mig lat på förra jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela