Real Time Analytics

Livet På En Kant

När man vaknar före 04.00

Publicerad 2013-09-09 07:46:00 i Vanlig vardag,

Suck alltså. Jag vaknade före 4 i morse. Det är fan inte ok. Vad gör man när man är uppe den tiden på dygnet? Ja, ska man jobba eller så är det ju skillnad då har man ju något att göra. Jag hade inget att göra. Hittade en film som jag såg lite på sedan somnade om en stund.

Nu ska jag gå ner och släppa ut hästarna. Kaffet är slut och det är en ännu större katastrof än att vakna fel tid på dygnet. Visserligen hann jag få två koppar varav den ena hade en lätt blaskig ton. Det vanliga kaffet var slut så det här var espressokaffe, vilket i sig inte är riktigt optimalt, men idag fick det duga bättre koffein än inget alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela