Real Time Analytics

Livet På En Kant

När det bara uppenbarar sig

Publicerad 2013-09-06 06:12:00 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt kl 22.08 visste jag det. Det liksom bara kom ut av inget. Det var när jag läste en text på ett annat ställe. Jaha, och nu då?

Fan att jag alltid ska bli rädd för framtiden. Även om jag kan verka som en helt galen och totalt orädd människa är jag precis som alla er andra. Det finns iofs en skillnad. Jag är beredd att ta alla konsekvenser och misslyckanden.
 
Nu vet jag iaf. Jag har gjort mitt på just den fronten det gällde. Vad kommer härnäst? Vad har livet att erbjuda? Jag har annat jag har drömt om. Kommer det nu? Bara att sätta sig ner och vänta. När det kommer, kommer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela