Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lyxar med indisk middag idag

Publicerad 2013-09-15 17:15:06 i Vanlig vardag,

Idag blir det supergod indisk middag. Jag älskar indisk mat. Till dagens rätt har jag gjort en sallad med getost också. Naturligtvis har jag handlat på Lidl. Det är där man hittar allt. Deras getost får definitivt 10* av mig. Jäklars vad god den var. Den köpte jag häromdagen när jag var där och handlade. Idag har jag dessutom handlat rödbetor och ska komma på vad jag ska göra med dem. Jag hittar säkert på något gott.


Efter middag blir det en sväng till stallet. Jag får se vad jag hittar på med hästarna idag. Om jag tar det lite lugnt med mig själv kan jag motionera dem imorgon förmiddag innan jag åker och jobbar också. Det är nog ett smartare drag än att ta ut mig helt ikväll och inte orka någonting imorgon istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela