Real Time Analytics

Livet På En Kant

Känner mig som en fara ute på vägen ibland

Publicerad 2013-09-19 14:30:18 i Vanlig vardag,

Jag gissar att alla har den känslan ibland, men idag blev jag lite rädd. Inte för att det hände något utan för att jag typ kör på någon form av autopilot. Jag har ingen aning om hur jag körde på en viss sträcka när jag körde på motorvägen. Det känns ju sådär. Min gissning är att det var för att jag var trött och när jag återfick körmedvetandet så låg jag ju mitt i min fil och allt, men ändå. Det är lite scary.
 
Brukar inte ni andra ha så ibland också? Hjärnan stänger som av och är i en annan värld än den just här och nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela