Real Time Analytics

Livet På En Kant

Från koja till slott - ett foderrum blir till! =D

Publicerad 2013-09-04 21:37:00 i Vanlig vardag,

 Nu är det äntligen bortkört skräpet från utrymmet som var tänkt att bli mitt foderrum. Det första bilderna är på hur det såg ut från början och anledningen till att ni inte kan se så mycket - ja, det beror helt enkelt på att det inte gick att se så mycket. Monsterjobbet är iaf färdigt nu och foderrummet är på G att bli vad jag önskat mig.

Här kan man snacka om att gå från koja till slott. Är ni inte imponerade?
Med det första grovjobbet hade jag Sabina till hjälp och idag hade jag Evelina som hjälpte mig. Min moster var med på ett hörn och sopade ut en massa skräp också.
 
 
 
 
 
 
 Ja, ni kanske förstår att det var lite "skräpigt" i utrymmet?
Så här ser det ut idag efter att vi gjort iordning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela