Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det ni inte visste om mig: Alla dessa Andreas!

Publicerad 2013-09-16 22:35:24 i Vanlig vardag,

Man är fan dum ibland alltså. Jag träffade en person för några månader sedan. Jag "kontrollerade" att vi verkligen inte skulle träffas igen, men livet fungerar ju inte så. Jag har både en typ släkting som jobbar med personen i fråga på hans ordinarie jobb och hans bästa kompis på en av mina arbetsplatser. Till saken hör att jag var lite kall och kylig mot honom. Nu ångrar jag mig lite. Det kanske var dumt. Vi låg ju trots allt med varandra.
Nåväl, vill livet att man ska träffa någon igen så sker väl det. What is meant to be is meant to be. Jag vill ju träffa han som höll till här förut också. Han verkar ju ha gått upp i rök sedan ett tag tillbaka. Han borde ju iaf kunna komma och hälsa på han som bor i samma hus som mig. Det tycker jag iaf. Hehe! Å andra sidan är ju jag typ aldrig hemma emellanåt. Svårt för honom att veta att jag tycker han borde komma hit precis när jag är hemma.

Till saken hör att nästa vecka kanske jag träffar denna, som vi kan kalla Andreas. Nu vet jag att vissa av er tror sig veta vem Andreas är. Screw you! ALLA heter Andreas i den här bloggen. Båda ovan heter Andreas och för er som läser mycket kanske ni nu undrar vem av det var som var här förra veckan eftersom jag skrev att Andreas hjälpte mig i stallet. Det kan ni ju fundera över en stund. Imorgon får ni svaret. Vilken Andreas var i stallet och vem är vem?

Nej, nu ska jag ta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela