Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bilder på nykomlingarna

Publicerad 2013-09-01 19:00:12 i Vanlig vardag,

Idag har det kommit två nykomlingar till stallet och imorgon kommer den sista. Sedan är det fullt. Jag ska ner och göra det sista nu. Ni får bild på hela gänget senare ikväll. Det har varit så sjukt stressigt senaste tiden, men nu hoppas jag att jag kommer sova som en klubbad säl i natt. Natten som var sov jag också bättre än på länge, 

Jag har lyxat till livet med lite glass och choklad iaf. Min favoritglass finns ju på Lidl och är fejk-B&J. Supergod är den, även om jag inte borde äta den här typen av glass då den innehåller gluten. Det är ju med lite kakgrejs i. Supergod anyway och jag fuskäter lite nu och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela