Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen på väg hem

Publicerad 2013-09-29 20:00:43 i Vanlig vardag,

I veckan ska jag fixa lite arbetsintyg så jag kan skaffa nytt jobb. Jag jobbade en gång på ett ställe som var som ett jävla helvetet. En fittan jag jobbade sprang i till chefen och sa att jag inte gjorde något när det i själva verket var hennes kompis som var latarslet+några till. Tack och lov märktes det när jag slutade. Latmaskarna syntes då tydligt. Ingen idé att jobba på sådana ställen. Jag är värd mer. Nu ska jag hem och se andra halvan av Now you see Me. Längtar, filmen var sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela