Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen lördag

Publicerad 2013-09-21 10:34:32 i Vanlig vardag,

Jag kom inte hem förrän vid midnatt igår. Tack och lov var det en annan som släppte ut hästarna och jag fick för en gångs skull sovmorgon. Asskönt!

Nu ska jag ner till stallet och fixa en låda att ha foder i. Helt sjukt egentligen för den ska bara användas för att det är lås på den. =( Fattar inte det här med att stjäla från andra. Blir så ledsen. Jaja, nu blir den iaf låsbar.
 
Sedan ska jag passa på att njuta. Jag ska försöka fixa lite kläder åt en dam också. Hon har typ storlek 42-44 och är av modell äldre, men jag brukar kunna få ihop kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela