Real Time Analytics

Livet På En Kant

Andra människor är som ett stort frågetecken ibland

Publicerad 2013-09-13 07:04:19 i Vanlig vardag,

Jag förstår mig seriöst inte på människor. Det är verkligen. I min värld så vara ärlighet längst, även om jag inte alltid är perfekt och alltid har för mycket att göra så försöker jag ut i det längsta att vara ärlig.
 
Det fungerar uppenbarligen inte så för rätt många i resten av den här världen. Trist - ja, men vad jag göra åt andras beteenden? Suck!

Nej, idag är det jobb för första gången på snart två veckor. Det var en välbehövlig vila kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela