Real Time Analytics

Livet På En Kant

Norrlandstricket med bilen

Publicerad 2013-10-07 14:44:09 i Vanlig vardag,

Jag ska ner nu och köra Norrlandstricket med bilen. Det är knappt så jag vågar berätta, men enligt min mamma är det "så man gör" om en bil i Norrland beter sig likadant. Hö! =/ Nåväl bara att gå ner och pröva. OM det fungerar lovar jag att berätta vad det var jag gjorde. Om det inte gjorde det, ja alltså då kan ni stockholmare som läser här fortsätta fundera över vad Norrlandstricket var och alla norrlänningar som läser här kan skratta gott åt att ni antaligen vet vad det var jag skulle göra. 

Min gissning är att det är delat läger bland läsarna om man bor i norr eller Stockholmsområdet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela