Real Time Analytics

Livet På En Kant

Många svar på Nortons annons

Publicerad 2013-10-17 12:24:31 i Vanlig vardag,

Jag har fått många svar på Nortons annons. Igår fick jag en som till och med var riktigt intressant. Jag ska börja i den änden. Han kan få det mycket bättre hos någon annan som mitt liv ser ut idag. Det är inte mer än rättvist att han får ett annat hem.
 
I övrigt så ska någon mer bort. Jag vet bara inte vem ännu. Hoppan tycker jag mer och mer om faktiskt. Jaja, vi får helt enkelt se. Norton ska jag fixa till först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela