Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite funderingar angående dubbelhakor

Publicerad 2013-10-21 11:36:45 i Vanlig vardag,

Jag har funderat de senaste två dagarna på dubbelhakor. Nu är det inte så att jag har funderat på folk som har dubbelhakor, utan just det faktum: Vad ÄR en dubbelhaka?

För många människor är det nog det största komplexet på kroppen. Den syns liksom alltid!

Det var nämligen så här att jag fick ett telefonsamtal av en person som just har dubbelhaka. Visserligen har jag aldrig tänkt på det, men hon pratade själv om sin dubbelhaka i detta telefonsamtal. Hon berättade att hon hade strykt på en olja på kroppen, en essentiell olja, en kväll. Morgonen efter när hon vaknade hade överflödigt vätska försvunnit ur kroppen. Först när hon vaknade hade hon undrat vad som hänt med hennes arm, den var ju bara hälften så stor som kvällen innan. När hon sedan såg sig själv i spegeln var även dubbelhakan bara hälften. Fatta vilken känsla. Tänk om det är så enkelt att få bort en del av dubbelhakan genom att stryka på någon droppe olja på kvällen? 

Vi kanske behöver upptäcka lite mer av den här världen vi lever i. Om ni är intresserade kan ni tips på länk om var oljorna fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela