Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag tror att jag hittat min plats på jorden

Publicerad 2013-10-13 19:24:35 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt var det som att poletten bara trillade ner. Varför har jag inte tänkt på det innan? Jag tror att jag helt enkelt får ta och göra en tripp till platsen. Frågan är om jag ens behöver ta med mig någon ner. Ja, det här blev ju lite längre bort än jag tänkt mig från början, men det är verkligen här jag hör hemma. Jag har prövat att bo lite öster om och lite norr om och först var tanken nu att jag skulle bege mig lite väster om stället. Tänk! Poletten har verkligen trillat ned nu.
Det kommer att bli en tripp. Jag kollade upp biljetter för att åka ned i november, men jag tror inte tiden kommer att vara till min fördel. Det blir nog istället efter jul.
Det sjukaste av allt, vet ni vad det är, Jag har ju för tusan bott i landet tidigare i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela