Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har fått ett beroende

Publicerad 2013-10-02 06:45:16 i Vanlig vardag,

För någon dag sedan var jag och handlade i en matbutik. I listan från dietisten stod det att jag kunde dricka örtte. Sagt och gjort var jag bara tvungen att köpa ett. Det blev Pukkas Night time. Jag har blivit beroende. Det är så sjukt gott och dessutom sover man en miljon gånger bättre. Det bästa är att vakna piggare på morgonen.
 
Här kan man köpa det, men det var billigare i butiken jag handlade på.
http://www.jordklok.se/pukka-ortte-night-time
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela