Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hittat fyndigaste jobben!

Publicerad 2013-10-18 11:04:27 i Vanlig vardag,

I morse när jag satt och sökte på diverse jobb gjorde jag värsta fyndet. Jag hittade ett ställe där man kan frilansa och hitta diverse jobb över hela världen. Nu har jag gjort ett av två tester, snart ska jag börja med det andra. Det första gick suveränt då jag hade 39 rätt av 40. Jag tror att felet jag jag fick var när telefonen ringde och jag tappade fokus. Jag såg tiden rinna iväg och hann nog inte läsa ordentligt. För att svara på varje fråga hade jag ca 45 sekunder på mig. I det hinner man inte köra telefonsamtal också.
 
Jag hoppas på att få mitt första jobb snart. Innan jag gjort test nummer 2 fick jag bara söka två jobb. Det ena var ett litet där jag bara tjänade några hundra och det andra var ett större där jag skrev att jag ville ha ca 12 500:-. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela