Real Time Analytics

Livet På En Kant

Glutenfria pannkakor utan socker?

Publicerad 2013-10-10 17:52:24 i Vanlig vardag,

Det var faktiskt möjligt. Jag behövde ingen mjölsort öht och de var supernkla att göra. Jag hittade dem hos Paleoskafferiet.

Jag rekommendera dem för jämfört med vanliga pannkakor var de:
  • Lättare att steka
  • Superenkla att göra iordning.
  • Godare än pannkakor.
  • Söta utan socker.
Det som fattades på mina var att ha typ vispad kokos till. Sist fick jag rekommendationen att ta ner på intaget av mjölkprodukter. Det fungerade bättre. Jag har fortfarande kvar lite av vissa sorter. Ost kommer jag inte ta bort heller, men pannkakorna stekte jag i smör nu. Känslan säger mig att just pannkakor är bättre att steka i kokosfett då det klarar högre värme. Nu blev de goda ändå.
 
Rekommenderas varmt och jag kommer definitvt att göra om dem ganska snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela