Real Time Analytics

Livet På En Kant

Förkylningen från helvetet

Publicerad 2013-10-07 07:08:55 i Vanlig vardag,

Jag har åkt på värsta förkylningen. Egentligen är det knappt så jag förkyld i bemärkelsen förkylning. Det är mer så att jag har feber och ont i precis hela kroppen. Dessutom kan jag knappt röra mig så däckar jag ihop. Soffan har varit min bästa vän över helgen. Igår tyckte jag att jag kände mig pigg på morgonen, men jag misstog mig. Orkade inte ens mocka alla mina boxar. =( Tur att jag kunde få hjälp! Det var länge sedan jag hade feber i mer än en dag.

Idag blir det också soffan. Den är inte så tokig ändå. Jag tänkte se färdigt på Hypnotisören. Jag såg en del igår, men sedan somnade jag och den var faktiskt lite spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela