Real Time Analytics

Livet På En Kant

Film från löshoppningen idag

Publicerad 2013-10-27 18:28:20 i Pandoras Hope,

Hoppan har verkligen utvecklats som individ. Man ser fortfarande att hon inte har fullt utvecklad teknik och emellånat tappar hon tekniken i sprången.

Saker som inte funnits hos henne tidigare som nu dykt upp finns det. Största skillnaden idag mot tidigare gånger var att hon hade egen bjudning och löshoppade med en helt annan glädje. I övrigt kan jag säga att hon inte var i en enda bom utan hade full koll på var hon satte fötterna. 
 
Det här var det som jag tyckte var bäst av de jag lyckades filma. Det är inte så lätt att både se till så att hästen hoppar och film samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela