Real Time Analytics

Livet På En Kant

Detta med skitsnack på jobbet

Publicerad 2013-10-01 14:58:29 i Vanlig vardag,

Jag har precis pratat med min chef och det kändes som ett bra samtal. På något sätt kändes det befriande att säga det rakt ut till alla igår. För mig är det normalt, men för er andra är det nog inte det. Ni sitter nog hemma och mår dåligt istället. Har ångest liksom. Nu ska det iaf bli rätsida på mitt. Jag vägrar ta skit. Det bara är så. Jag har inga problem att facea de som snackat. Det är de som måste göra något åt sitt liv, inte jag.
 
Dessutom är det lika bra att sätta ned foten i backen för att få ryta ifrån. Jag är nöjd med veckans insatser och ännu är det bara måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela