Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den hemska kunden

Publicerad 2013-10-01 20:54:40 i Vanlig vardag,

Jag har gjort mig av med den hemska och gnälliga kunden jag berättade om tidigare. Hon fick helt enkelt tillbaka sina pengar. Snacka om trist människa!


Hon var gnällig för allt. Hon gnällde till och med när jag bad om hennes kontonummer. Hon gnällde innan hon hade betalat. Hon gnällde direkt när hon hade betalat och frågade veckan efter var stövlarna var. Ungefär som att jag skulle ha tio barnarbetare hemma i min lägenhet som syr upp ridstövlar. Nä, energitjuvar ska bort asap. Det får bara inte finnas i ens närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela