Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ni vet....när man önskar sig saker

Publicerad 2013-11-12 17:59:59 i Vanlig vardag,

Jag har funderat över det här med att sälja mina saker, eller mina saker. Det kanske mer är så att jag har funderat över sakerna jag säljer. 
 
Mitt största problem är att jag så lätt ledsnar på att sälja en sak att jag hinner ledsna innan jag sålt bort allt. Därför har jag funderat på hur jag vill sälja istället. Jag är uppenbarligen suverän på att hitta kvalitativa och bra saker, men jag är lite sämre på att sälja dem. Visserligen säljer jag ju dem, men som sagt hinner jag ledsna.
 
Iaf satte jag ut en annons för att "bli av med skiten" här hemma och jag har fått in sjukt mycket beställningar. Det ringer, kommer mail, det ringer igen, kommer ännu fler mail. Herregud säger jag bara! Det här är min grej. Jag har fått det jag önskar. =)

Nu ska jag njuta av att vara en väldans lyckad människa. Lika bra att förtränga att biljäveln inte startar. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela