Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland är det som att ödet visar en vägen

Publicerad 2013-11-08 23:51:10 i Vanlig vardag,

Jag fascineras ofta av att ödet visar mig vägen. Eller, jag skulle kunna beskriva det som att ödet gör det utan att det egentligen visar mig om jag inte väljer att se. Tack vare att L var med mig idag kan jag göra värsta klippet till veckan. Jag hade aldrig varken noterat eller kollat på det som L såg idag. Ni ska få veta, men inte förrän på måndag eller tisdag. Då vet jag hur det gick. Jag måste vinna också. :-)
Nu ska jag sova. Innan kl 7.15 imorgon ska jag gå hunnit släppa ut 6 hästar samt gjort allt färdigt till två st och helst gå motionerat en at dem. hihi! Ni som känner mig förstår att det är lite tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela