Real Time Analytics

Livet På En Kant

How the fuck did this happen?

Publicerad 2013-11-11 23:47:10 i Vanlig vardag,

Det här är helt sjukt! Jag är överbelamrad med förfrågningar. Jag fattar inte för hur jag ska hinna med allt till imorgon. Till imorgon har jag sålt 10 000 hårsnoddar och på onsdag är det en kille som hämtar hela lagret med trosor jag har hemma. Helt plötsligt blev det värsta trycket på mina varor. Det är helt galet. Samtidigt är det helt fantastiskt. Fatta att jag kan lyckas så bra. Hemligheten? Ja, det är som jag alltid säger numer: Lägg in en önskning, fokusera på annat och jag lovar dig att den kommer. I teorin är det så enkelt, i praktiken måste man göra lite med sig själv också.

Där berätta om det i praktiken senare. Nu måste jag sova. Har som sagt lite att göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela