Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fullspäckade dagar!

Publicerad 2013-11-12 11:25:20 i Vanlig vardag,

Ska skaffa mig en assistent snart. Herregud vilken dag. Nu ska jag åka iväg till Spånga och titta på visning av en auktion, sedan väntar jag på samtal från han som ville köpa 10 000  hårsnoddar.
Sedan ska jag hem och mocka, se om jag fått svar från kineserna angående prisförfrågan, göra en hel del till och sedan åka och jobba.
 
Det är helt sjukt mycket att göra och jag känner mig ruggigt stressad, men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela