Real Time Analytics

Livet På En Kant

Allt löser sig! ännu en gång

Publicerad 2013-11-25 08:13:07 i Vanlig vardag,

Ibland ska man inte fundera så mycket. Allt löser sig ändå, på ett eller annat sätt, ibland till det man önskade och ibland landar man en bit ifrån där man önskade. Då är det bara att starta vingarna igen.
 
Nu ska jag ner och visa stallplats. Känns sådär eftersom stallet inte direkt är i tip-top när jag jobbat typ dygnet runt under november och att bilen varit trasig. Nåväl, hästarna mår bra, allihop faktiskt och de får både mat, vatten och kärlek. Räcker egentligen inte det? Hur mycket värdesätter hästen ett sopat golv? Om vi ska vara ärliga. Nej, jag tycker om när det är fint, men ibland måste man sätta sig ner och prioritera rätt. Golvet var sopat igår, men det är lite annat. Jaja, hoppas hon är trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela