Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vikten av ett bra ledarskap!

Publicerad 2013-05-04 21:46:32 i Vanlig vardag,

Jag har lärt mig senaste tiden vikten av att ledningen fungerar. Alltså chefsroller och dylikt. Om det inte är en bra ledning då fungerar allt dåligtl Ledningen är A och O. Nu visste ju alla det sedan tidigare antar jag, men jag har fått se det på mer nära håll.
 
Nu funderar jag på hur jag ska göra inför framtiden. Måste jag ta tag i det. Jag tycker inte om när jag måste lägga min näsa i andras saker.
 
Ska jag bara köra på som om ingenting och köra mitt race och skita i alla andra? Jag vet vad jag vill och jag vill verkligen det. Ingen får stå i vägen då måste jag ta fram ångvälten och köra över det potentiella hindret. Jag kan, jag vill och jag ska. Det bara är så.
 
Jag vet vad jag måste göra och jag tycker inte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela