Real Time Analytics

Livet På En Kant

Räcker det med att bli arg en gång?

Publicerad 2013-05-03 09:11:49 i Vanlig vardag,

Jag blev så jävla förbannad igår. På en man. Jag tror att det räcker med en att bli arg på varje person en gång för min del, sedan är de nog snälla.


Det enda jag egentligen blir arg på är människor som är respektlösa och nonchalanta gentemot andra. Resten skiter jag i. Jag blir också förbannad när folk talar om för mig vad jag ska göra. Naturligtvis inte om jag får exv ett schema på ett arbete så utför jag det som står på det.
 
Nej, han lär nog vara snäll ett tag. Jag hotade med att bli ännu ett snäpp argare om han inte la ner. Han gjorde det!

Jag pratade med min mamma och sa att jag nog liknar den lilla försynta lilla farbrorn som låg på psyket. När han blev arg gick han in i vedbon tog yxan och högg ihjäl sin pappa. Nu blir jag inte SÅ arg, men känslan är nog liknande för de som upplever min arghet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela