Real Time Analytics

Livet På En Kant

Plantera blommor.....

Publicerad 2013-05-30 16:23:00 i Vanlig vardag,

Idag har jag fixat en del med rabatten. Det är riktigt roligt.

Jag har ett "litet" problem, men är det verkligen ett problem?
Jag gjorde det till ett problem när jag bara borde släppa det fritt och låta det lösa sig själv. Är det ens möjligt? Det behöver fixa sig iaf. Det skulle vara början till lösningen på det mesta.
 
Jag var inte nöjd med väg ett. Den var inte bra för ALLA inblandade parter.
 
Folk säger ofta till mig: Det är inte ditt problem, det är x problem. X varierar. Jag är lite sådan att jag försöker lösa andras problem, eller tar på mig andras problem. Tänk om det är sådan jag vill vara då? Grejen är att det känns som att om jag lurar någon annan så lurar jag mig själv.
 
Nej, vi gör det på mitt sätt, eller inte alls. Det är så det fungerar. Min idé, mitt arbete, min tid betyder - JAG bestämmer. Följ mina regler, eller stick och brinn!
 
Det är som att plantera blommor, man sår ett frö och sedan kommer en planta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela