Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inspirerande Kinashopping!

Publicerad 2013-05-11 08:05:57 i Vanlig vardag,

Igår var jag med min inneboende och hämtade ut en par paket hon beställt från Kina. Hon har en helt annan taktik gällande Kina-shopping och handlar mest bara till sig själv. Jag kör ju köp hem och sälj till andra. Nu blev jag dock inspirerad och surfar runt på shoppingsidan. Det är som att man blir kär när man bläddrar igenom alla produkter. Tyvärr kan man inte kopiera bilder från sidan. Det roliga med denna kina-shopping är att det kommer äkta produkter av märkesvaror, men det är andrasortering. Jag har ju inte köpt sådana saker, även om det kommer märkesunderkläder när jag handlat. Här är det ju riktiga märken som kommer. Nej, Kina-shopping till mig själv ska jag också unna mig. 
 
Kanske ska ta lite bilder på det hon köpt och lägga ut så ni får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela