Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helt galet om mina indier!

Publicerad 2013-05-15 11:48:00 i Vanlig vardag,

Jag måste bara berätta. Det är helt sjukt. Ni vet att jag haft "vissa" problem med mina indier. Skam den som ger sig säger jag bara. Nu har jag hittat "the one". Kontaktade nämligen flera i morse och nu visar det sig att en indier kommer hit i början på juni. Snacka om lyckträff!
Nu ska jag bara se vad han har för produkter. Det här är helt galet sjukt. Fungerar attraktionslagen kommer det här att bli galet och bra och jag VET att attraktionslagen fungerar. Det bevisas om och om igen.
Nu ska jag förbereda mig mentalt på att träffa min indier sedan är det rock n roll. Hej världen, här kommer jag liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela