Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fredagstankar: Ångra inte det du inte gjorde!

Publicerad 2013-05-17 10:31:21 i Vanlig vardag,

Tänk så fascinerande att de flesta människor innan de dör ångrar det de aldrig gjorde.
Hittade precis artikeln Vad ångrar människor mest på dödsbädden? och jag har sagt det förut och säger det igen. Det är verkligen så. Eftersom jag är en klok människa lärde jag mig det här tidigare än på min dödsbädd. Det är bara det att så få andra verkar ha fattat grejen. Nåväl, ni får sitta där rädda med självömkan och tycka synd om er själv. Personligen tänker jag köra hårt på att leva det jag vill göra i livet.
 
Knäpp, eller inte, det återstår att se. Om jag ser till min egen bild på mig själv är jag aningens knäpp och det händer att jag undrar om jag inte borde äta medicin för något. Vad skulle det isf vara? Medicin mot att leva livet? Nej, det finns ju inte. Jag tänker fortsätta leva mitt liv. Det är bara att köra på magkänslan. Den säger ja, något känns bra eller så säger den nej, en creapy felling av obehag. Svårare än så är det inte. Sedan är det bara att tuta och köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela