Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fantastisk dag!

Publicerad 2013-05-11 22:57:46 i Attraktionslagen,

Jag kan inte säga annat än att det här har varit en fantastiskt bra dag. Nu ska jag lägga mig och ser fram emot kommande dagar. Massor är redan planerat i min hjärna som jag har lust att göra och eftersom jag numer är ett stort fan av attraktionslagen tänker jag inte lägga ner någon energi på detaljer.
 
En sak jag faktiskt kommit fram till är att jag har lust att gå på en dejt. Nu vet jag inte med vem, när och hur, utan det får, precis som allt annat i livet lösa sig. Jag tänkte inte dejta imorgon.
 
Det känns som att den här sommaren redan är fullsmockad med grejer som ska göras och ja, den kommer helt klart att bli händelserik. Jag väntar med spänning på fortsättningen. Det gäller liksom att passa på att njuta och leva under tiden också.
 
Nu ska jag skriva en lista på alla superbra saker från idag och saker jag har att se framemot.
 
Jag och en annan har en plan. Jag tror att den kan bli bra. Saker ska staplas upp och på vissa saker kan jag vara väldigt precis och exakt. En plan betyder att man skriver ner saker som ska ske och sedan bara låter sakerna falla in. Pusselbitarna kommer på plats en efter en tills pusslet är färdiglagt och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela