Real Time Analytics

Livet På En Kant

Beställa hem kalsonger idag

Publicerad 2013-05-27 16:49:09 i Vanlig vardag,

Jag tror att det blir till att beställa hem kalsonger idag. Det känns som det. Nu har jag hittat kalsonger i rätt prisklass och modell. Ridbyxorna går det inte så bra med. Indierna verkar ha tagit semester och jag orkar inte hålla på. Vill de inte sälja så skiter jag i det och kör på med mina underkläder så länge. Kalsonger frågades det efter sist jag var iväg så det är ju en bra grej att köpa hem. Jag fick också förfrågningar på BHar, men den modellen fanns inte kvar hos min leverantör. Jag ska nog kontakt dem idag.
 
Jag hade ju fullt upp förra veckan så någon beställning hade jag inte orkat lägga. Kalsonger it is nu iaf. Jag hoppas ha dem innan helgen eller i början på nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela