Real Time Analytics

Livet På En Kant

Woho! Livet går framåt

Publicerad 2013-03-11 10:02:20 i Vanlig vardag,

Nu är jag bokad på första tävlingen som aspirant med en annan banbyggare. Det är banbyggarkontrollanten här i Sthlm. Han var med på kursen igår också. Det är den 21:a april i Sollentuna. Det känns jätteroligt att vara på G. Jag ska se om jag inte kan hitta lite fler tävlingar också.
 
Min plan är att i första hand hitta tävlingar som är på den höjden som jag sedan kommer att börja bygga. Det var ganska länge sedan jag tävlade aktivt på den nivån själv. På senare år har jag hoppat högre och även om jag tävlade den lägre höjden innan är det ändå skillnad på banor på lokal nivå och banor på regional nivå. Det är också så att jag tävlat som orutinerad med en häst som inte är rutinerad på de lägre höjderna. Jag har ändra kommit som rutinerad ryttare med orutinerad häst eller när jag var orutinerad hade jag en sk "tävlingsmaskin" med massor av rutin. Det här ska bli jättespännande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela