Real Time Analytics

Livet På En Kant

Var den här dagen den värsta i mitt liv?

Publicerad 2013-03-05 21:55:16 i Vanlig vardag,

Det kändes som det först i morse, men nu när jag sitter här och ska lägga mig inser jag att det kanske inte var så ändå. Det här kanske blev den bästa i mitt liv?

Jag vet inte ännu och jag har nog inte svaret imorgon. Livet är inte alltid lätt att leva och vi ställs alltid inför ett antal prövningar. Jag önskar dock till nästa gång att jag får det mer utspritt än mer än en på en och samma dag.
 
Ikväll hade jag önskat mig en man. Faktiskt. Det hade varit rätt skönt att lägga sig i sängen med någon, men jag får nöja mig med Herr V. Han duger som kramsurrogat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela