Real Time Analytics

Livet På En Kant

Som hämtade från en gayrörelse

Publicerad 2013-03-21 16:01:54 i Vanlig vardag,

Jag har sorterat lite storlekar nu också och naturligtvis hittat trosor jag anser skulle passa bättre i MIN klädlåda än någon annans. Problemet är ju att jag redan insett jag har för mycket kläder.
 
Vad ska jag med fler till och vilka ska jag slänga? Det får verkligen inte plats. Jag har till och med gjort iordning en låda till för underkläder. Var det inte så sist jag räknade hade 60 par? I-landsproblem.nu!
 
De här ligger iaf på listan över de som jag försöker övertala mig själv att jag har plats till. Det är inte så att jag inte vill ha dem, för de är apsnygga, utan det är platsfrågan - och behöver jag verkligen fler - som är de stora frågorna.
 


De här ligger också i vill-ha-facket, men ja, alltså......platsbrist!
 
Dessa hade varit ett tvunget måste, men att klämma i mig ett par två storlekar för små trosor, det fungerar inte oavsett om jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha dem eller inte. Synd! =(
 
Jag får ju ett antal felpackade kalsonger i varje paket och hade dessa varit ett par av dem hade de varit direkt hämtade från någon gayrörelse. Nu är de ett par stringtrosor. Kan man säga att de är av det lite raffigare slaget? Jag vill bara nämna att de inte ligger i saker som jag tänkt lägga i min egen låda-högen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela