Real Time Analytics

Livet På En Kant

Problemlösardag

Publicerad 2013-03-01 12:40:32 i Vanlig vardag,

Problem blir aldrig större än man gör dem.
 
 
Jag hade ju en lista med problem som behövde lösas innan vi kan åka på tävling.
 
Problem 1 (vill inte skriva ut det för jag skäms över det hela) Dock löst på en vecka. Jag har nu tagit reda på vad jag behöver för att lösa det problemet.
 
Problem 2 Skjuts till tävling! Check and done. Jag behöver ju kolla att både bilfråga och transportfåga är löst eftersom jag för tillfället inte har någon bil med dragkrok att tillgå själv.
 
Problem 3 Kolla vaccinationsstatus. Klantskallen jag behöver två stämplar för jag har tappat bort vaccinationskort. 
 
Problem 4 Jag behöver köpa nya tävlingskläder. Tack och lov har jag inte blivit för fet för mina tävlingskläder. Problemet är tvärtom. Kläderna är fan tält. Nya behöver införskaffas, men det får bli ett senare problem. Det är ju inte förrän nummer 4.
 
Eftersom det här var alla "problem" och vi kan konstatera att det finns en lösning på alla ska jag sätta mig ner och göra en plan för hur vi ska tillväga rent träningsmässigt.

Jag ska visa på ett strategiupplägg i ett senare inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela